Wednesday, January 25, 2012

jalan-jalan :3


assalammualaikum :)
                          hari nk citer sal ipoh . semalam satu hari pegi ipoh . shopping kat kinta city je . time dekat highway tu kelakar , aku tengah dok syok melayan perasaan sorang2 kat luar tingkap , then ade abnag2 hensem usha pelik . aku mcmape diaorg ni . then dorang tunjuk belakang , then aku perasan bonet kereta ta tutup . kayy , sumpah malu gilee . kitaorg berhenti tepi jalan and tutup bonet . nasib sempat tutup . hahaha , then jalan2 jer dlm kinta city tu . ta beli ape pun . penat gileeeee. mak aku kata ta boleh beli pape , tapi dia sorang je yg shoppping sakan  . -,- then time dh smpai rumah , member aku kata aku SATU HARI ONLINE . seriously? aku ta sentuh pun laptop semalam . kena hack lagi . bodoh betoi . sakit hati aku . ==" tatau nk buat ape dah . asyik kena hack jeee . PAK YOU HACKERRR !!!! seriously benci babeee . hurmm.... tade ape dah , thats all , kbye , assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment